• Vandaag voor 15:00 besteld, dezelfde dag verstuurd
  • Gratis verzending vanaf € 75,- in Nederland en België
  • Beoordeeld met een 9,6 (+2100 Kiyoh-reviews)

Frequently Asked Questions

FAQ

 

PRODUCTEN

 

Hebben jullie ook een winkel waar ik alle producten kan zien?

Jazeker, wij hebben een winkel waar u al onze producten kunt bekijken en kopen. Er is ook een mogelijkheid om bepaalde producten te testen. U vindt onze winkel aan de Einsteinstraat 31 in Numansdorp.

 

Kan ik als particulier ook bij jullie kopen?

Ja, als particulier kunt u ook bij ons terecht. Wel is het zo dat bepaalde merken alleen beschikbaar zijn voor professionals.

 

Krijg ik als professional korting op jullie producten?

Met een pro account krijgt u bij ons korting op bepaalde merken en producten. Ook zijn bepaalde artikelen zelfs uitsluitend beschikbaar voor professionals.

 

Hoe maak ik een pro account aan?

U maakt in onze webshop eerst een standaard account. Stuurt u daarna een mail naar hello@prettypolish.nl met uw KvK-nummer en/of uw opleidingscertificaat. Na goedkeuring wordt uw account door ons omgezet naar een pro account.

 

Ik heb een klacht over een product.

Neem contact op met onze klantenservice via hello@prettypolish.nl.

Vermeld hierbij de volgende gegevens:

1. Een duidelijke beschrijving van de klacht

2. Wanneer je het product hebt gekocht. Indien het een bestelling via onze webshop was, graag het ordernummer vermelden

3. Indien van toepassing, graag een foto van het probleem toevoegen 

 

BESTELLING

 

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Voor verzending naar uw huisadres betaalt u € 3,99. Verzending naar een DPD Parcel shop kost € 2,99. Bestellingen boven de € 75 worden gratis verzonden. U kunt er ook voor kiezen om de bestelling op te halen in onze winkel in Numansdorp.

 

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar ik heb geen bevestiging ontvangen.

Vanuit onze webshop wordt er altijd automatisch een bevestiging verzonden naar het mailadres dat u hebt ingevuld bij uw bestelling. Controleer daarom altijd eerst uw spam en/of ongewenste mails. Check ook in uw account of u het mailadres juist hebt ingevuld. Is dat niet het geval, dan kunt u dit zelf wijzigen in uw account.

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog een product toevoegen, kan dat?

Neemt u voor het toevoegen van een artikel contact op met onze klantenservice op hello@prettypolish.nl Indien uw bestelling nog niet is verzonden, doen we ons uiterste best om het artikel voor u toe te voegen.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling afhalen in onze winkel. U betaalt dan uiteraard geen verzendkosten.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling niet zelf annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via hello@prettypolish.nl of bel ons op 0186-769030. Zolang uw bestelling nog niet verzonden is, kunnen we de bestelling nog annuleren. Als uw bestelling al verzonden is, lukt dat helaas niet meer. U kunt de bestelling na ontvangst dan uiteraard terugsturen, maar dan zijn de verzendkosten voor uw rekening.

 

Ik heb per ongeluk een fout gemaakt in het afleveradres.

U bent zelf verantwoordelijk voor het juist doorgeven van het afleveradres. Als het pakket al verzonden is, is het helaas niet meer mogelijk om het adres te wijzigen. Als u nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunt u het beste telefonisch contact opnemen om het adres te laten wijzigen.

 

 

BETALING

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Als uw bestelling compleet is en u kiest voor ‘Afrekenen’ ziet u een compleet overzicht van alle betaalopties. De meest gebruikte betaalmethode is iDeal, maar u kunt ook met PayPal betalen, een creditcard of achteraf betalen via Klarna.

 

Hoe werkt Klarna?

Als u kiest voor achteraf betalen via Klarna, ontvangt u na verzending een acceptgiro van Klarna met een betalingstermijn van 14 dagen. Alle informatie over Klarna vindt u op de website van Klarna.

 

 

VERZENDING

 

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

We versturen bestelling altijd zo snel mogelijk. Bestelt u voor 15 uur, dan gaat uw bestelling nog dezelfde dag de deur uit. Bestellingen die na 15 uur binnenkomen, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

 

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?

U wordt op de hoogte gehouden door middel van e-mails. U krijgt direct na het plaatsen van een bestelling een bestelbevestiging. Zodra DPD uw bestelling bij ons heeft opgehaald, ontvangt u een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace link waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Is het ondanks deze mails toch onduidelijk wat de status van uw bestelling is, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Als u niet thuis bent, wordt uw pakket naar de dichtstbijzijnde DPD Parcel Shop gebracht, waar u op een voor u geschikt moment het pakket kunt afhalen. U kunt er bij het bestellen ook direct voor kiezen om uw pakket bij een DPD Parcel Shop te laten afleveren. Daarmee bespaart u € 1,00 op de verzendkosten.