• Vandaag voor 15:00 besteld, dezelfde dag verstuurd
  • Verzending (NL) slechts € 4,50. Gratis verzending vanaf € 99
  • Beoordeeld met een 9,3 (+2300 Kiyoh-reviews)

Frequently Asked Questions

VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen bij Pretty Polish?

Bestellen bij Pretty Polish is echt heel eenvoudig. Zoek het product of de producten die je wilt bestellen en klik op de winkelmand. Als je alle producten die je wilt hebben, hebt verzameld, klik je rechts bovenin op je winkelmand. Je krijgt dan een volledig overzicht van alle producten in je winkelmand. Als je in het bezit bent van een kortingscode kun je onderaan het overzicht evt. een kortingscode invullen. Klik daarna op Activeer en als het een geldige code is, wordt deze direct verwerkt en zichtbaar in het besteltotaal. 

Kies daarna voor Doorgaan met bestellen. We vragen je vervolgens verschillende gegevens die we nodig hebben om je bestelling te kunnen uitvoeren. Een telefoonnummer is niet verplicht maar is wel makkelijk. We kunnen dan snel contact met je opnemen als we bijvoorbeeld onverhoopt iets niet op voorraad hebben.

Heb je alles ingevuld? Klik dan op Verder. Je kunt dan nogmaals alle gegevens goed controleren en je betaalwijze kiezen. Klik daarna op Bestellen en betalen om de bestelling af te ronden.

Direct na je bestelling ontvang je automatisch een bevestiging van je bestelling. Heb je geen bevestiging ontvangen? Dan kan het zijn dat deze in je spambox is beland. 

PRODUCTEN

 

Hebben jullie ook een winkel waar ik alle producten kan zien?

Jazeker, wij hebben een winkel waar je al onze producten kunt bekijken en kopen. Er is ook een mogelijkheid om bepaalde producten te testen. Je vindt onze winkel aan de Einsteinstraat 31 in Numansdorp.

We zijn geopend op dinsdag t/m zaterdag van 12 tot 17 uur.

Kan ik als particulier ook bij jullie kopen?

Ja, als particulier kun je ook bij ons terecht. Wel is het zo dat bepaalde merken alleen beschikbaar zijn voor professionals.

 

Krijg ik als professional korting op jullie producten?

Met een pro account krijg je bij ons korting op bepaalde merken en producten. Ook zijn bepaalde artikelen zelfs uitsluitend beschikbaar voor professionals.

 

Hoe maak ik een pro account aan?

Je maakt in onze webshop eerst een standaard account aan. Stuur daarna een mail naar hello@prettypolish.nl met je KvK-nummer en/of je opleidingscertificaat. Na goedkeuring wordt je account door ons omgezet naar een pro account.

 

Ik heb een klacht over een product.

Neem contact op met onze klantenservice via hello@prettypolish.nl.

Vermeld hierbij de volgende gegevens:

1. Een duidelijke beschrijving van de klacht

2. Wanneer je het product hebt gekocht. Indien het een bestelling via onze webshop was, graag het ordernummer vermelden

3. Indien van toepassing, graag een foto van het probleem toevoegen 

 

BESTELLING

 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Voor verzending binnen Nederland betaal je € 4,50. Bestellingen boven de € 100 worden gratis verzonden. 

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog een product toevoegen, kan dat?

Neem voor het toevoegen van een artikel contact op met onze klantenservice op hello@prettypolish.nl Indien je bestelling nog niet is verzonden, doen we ons uiterste best om het artikel nog toe te voegen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling niet zelf annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via hello@prettypolish.nl. Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we de bestelling nog annuleren. Als je bestelling al verzonden is, lukt dat helaas niet meer. Je kunt de bestelling na ontvangst dan uiteraard terugsturen, maar in dat geval zijn de verzendkosten voor je eigen rekening.

 

Ik heb per ongeluk een fout gemaakt in het afleveradres.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het juist doorgeven van het afleveradres. Als het pakket al verzonden is, is het helaas niet meer mogelijk om het adres te wijzigen. Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je contact opnemen via hello@prettypolish.nl 

 

BETALING

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Als je bestelling compleet is en je kiest voor ‘Afrekenen’ ziet u een compleet overzicht van alle betaalopties. De meest gebruikte betaalmethode is iDeal, maar je kunt ook met PayPal betalen, een creditcard of achteraf betalen via Klarna.

Hoe werkt Klarna?

Als je kiest voor achteraf betalen via Klarna, ontvang je na verzending een acceptgiro van Klarna met een betalingstermijn van 14 dagen. Alle informatie over Klarna vind je op de website van Klarna.

 

 

VERZENDING

 

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

We versturen bestelling altijd zo snel mogelijk. Bestel je voor 15 uur, dan gaat je bestelling bijna altijd nog dezelfde dag de deur uit. Bestellingen die na 15 uur binnenkomen, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

 

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?

Je wordt op de hoogte gehouden door middel van e-mails. Je krijgt direct na het plaatsen van een bestelling een bestelbevestiging. Zodra DPD je bestelling bij ons heeft opgehaald, ontvang je een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace link waarmee je de bestelling kunt volgen.

Is het ondanks deze mails toch onduidelijk wat de status van je bestelling is, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, wordt eerst geprobeerd om het bij een van je buren af te leveren. Als dat ook niet lukt, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde DPD Parcel Shop gebracht, waar je op een voor jou geschikt moment het pakket kunt afhalen. Je kunt er bij het bestellen ook direct voor kiezen om je pakket bij een DPD Parcel Shop te laten afleveren. Let op: je pakket blijft maximaal 7 dagen beschikbaar bij de Parcel Shop. Daarna wordt het geretourneerd.